Reklamace / vrácení zboží

Potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit? Nebo se něco pokazilo a potřebujete zboží reklamovat? V každém případě jsme tu pro vás a vše společně vyřešíme.

  1. Kontaktujte nás emailem na info@jakodriv.cz nebo telefonicky
  2. Zašleme vám kód pro zpětnou zásilku do Zásilkovna.cz
  3. Zboží zabalte a přineste na jakékoli podací místo Zásilkovny
  4. Na místě nadiktujte kód, který jsme vám zaslali. Obsluha vytiskne štítek a Zásilkovna doručí zboží k nám
  5. Pokud jste platili kartou, částku za zboží vám vrátíme na použitou kartu. Pokud jste platili jiným způsobem, zašlete nám prosím číslo účtu pro vrácení peněz.

Doprava zdarma nad 2000 Kč a garance kvality

Doprava zdarma nad 2000 Kč a garance kvality

Jsme ověřeni vámi, zákazníky, na Heureka.cz. Navíc pokud u nás nakoupíte nad 2000 Kč, máte od nás dopravu přes Zásilkovnu zdarma. Doručujeme do České republiky i na Slovensko.